Early morning by the harbour the clouds above form one sheet that's grey

Kvällen spenderade jag och branko hos joel. efter att ha kollat på Roast på berns och käkat mat så däckade vi i soffan. Branko väckte mig vid halv fem och vi gick genom iskalla norrköping hem. Proppmätt efter världens största falafelrulle så hade jag nog kunnat rulla hem, till och med i uppförsbackarna.

Joel har världens sötaste hamster, Steffe. Jag ska köpa en, den ska få heta Svea. Alltså, ååh steffe, hans små klor som klöste sig fast när jag stoppade in honom under min tröja, åååååh... jag vill bara ha en hamster.

Idag har mina pengar kommit in, 6700 right into my pocket. Sålde lite fonder, ni vet, buisnesswomen.
Jag behövde inte skatta, det var positivt. Jag hade nämligen gått back 3000:-
Men men, det är ju småpengar för en storbloggare som jag.

Dock dissar jag blogawards ikväll, ska ligga hemma och skriva hemtenta i sängen med 2 kilo lösgodis från Hemmakväll. Det ni.

Bu skajag och branko ner på stan, jag är sliten. Herregud vad sliten jag är

Kommentarer
Postat av: erica

puss

Postat av: Anonym

om det nu är så att du faktiskt äter godiset som du kanske faktiskt har köpt, stannar det kvar i din mage då eller far det upp och ut ur din mun efter ett tag? (ärlig fråga från en som är feg och inte vågar skriva namn)

2009-10-20 @ 16:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0