Freeshopping

Har ni gjort det nån gång?
Jag gjorde det första gången i veckan, ni vet, man samlas och tar med alla gamla kläder man inte använder, lägger upp allt och sen tar man det man vill ha!

Jag var lite kritisk i början, jag har hur svårt som helst att skilja mig från kläder. Men jag har iallafall fyra kartonger med kläder jag inte använder, och jag bestämmde mig för att ta med det. Det var jättekul att se att folk ville ha de kläder som jag inte använder och antagligen aldrig kommer sakna heller. Det var skitskönt att bli av med allt, saker jag sparat för att "nån gång kanske det blir inne med långklänningar som är lite för korta för att va långa" och sånt.

Jag hittade fyra saker jag blev glad över, och som jag utan problem kunde byta mot mina fyra kartonger.
Så gör det nån regning kväll med ett par kompisar :)
Mina fina fynd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0