What the fuuuuck


Det är något konstigt med min kropp. Ungefär varannan dag får jag superont under revbenen och kan inte dra in tillräckligt med luft för att lungorna typ exploderar. Det är tydligen någon nerv som är ikläm vad jag har hört. Det räcker oftast med att ta ett riktigt ont, men djupt andetag för att det ska gå över

Men sen finns även en konstig smärta.. Den sitter antingen på höger eller vänster sida, under revbenen. Jag får så jävla ont där, och måste trycka på det eller sitta ner och kura ihop mig för att försöka att inte känna något. Skitont gör det verkligen! Jag behöver nästan ligga i fosterställning och SLÅ på mina revben.

Det konstiga är att nu kommer det mest när jag varit bland mycket folk, under en lite längre tid. Bland annat på viktors senaste spelning och på Studenternas eftersläpp. Det är ALLTID när jag är bland andra, aldrig har jag varit ensam. Är det nånslags panikångest eller? För jag tycker verkligen inte att det är JOBBIGT att umgås. I fredags hade jag skittrevligt och stod och pratade, när det plötsligt sticker till och jag måste sätta mig ner på marken och kura ihop mig.

Har verkligen ingen aning om vad det här är. Har haft dessa problem sen jag gick i åttan, typ.. Väldigt märkligt är det iallafall.

Kommentarer
Postat av: erica

så får jag med. spec det där när man måste andas in ett djupt, fast det gör ont, för att det ska gå över. blö

Postat av: Linnea

Hej maja! Din blogg är hur bra som helst tycker jag, och jag har sen du började etik, och lärde känna min kompis sara, tyckt att du är hur söt som helst. Ville bara säga det. Dessutom har jag också såna där konstiga andningsgrejer. Det där med det jättestora jätteonda andetaget förstår jag precis. jag brukar typ andas in minimala andningar tills det går över istället. det brukar funka. Det kommer helt random också, skitirriterande, jag brukar typ frysa totalt, stå helt stilla och andas aslite bara, funkar för mig :P du får testa det, det är jävligt irriterande att andas miniandetag men det gör inte sådär förbannat panikont i alla fall. :]

2009-08-31 @ 11:05:08
URL: http://kamasu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0