I don't dream about anyone except myself

Jag har fått höra många saker som gjort ont under mitt liv, men ingenting har gjort så ont som dessa kommentarer.
Jag gör ingen hemlighet av att jag är sjuk och att min kropp är sjuk. Jag är inte uppe i min naturliga vikt och har inte heller den här kroppen normalt.

Att sen få kommentarer om människor JAG KÄNNER som: "jag är avundssjuk på din kropp", "önskar jag kunde se ut som du" etc får mig fan att börja tjuta. Jävla idioter.

Det är ett slag i ansiktet att få höra sådant. Att ni sitter och läser min blogg där jag försöker att berätta hur jävligt jag mår på grund av mat och utseende, och så är ni avundssjuka på hur jag ser ut. Ni är fan inte kloka om ni inte skäms. Hur kan man säga så till mig? Att man avundas en ätstörd person som har sönderfrätna tänder och som spyr tills det blöder ur halsen. Ett jävla hån mot mig och det jag försöker förmedla.

Jag pratade med min behandlare om det här. Hur man ska ta det.
- Prata inte med dem, Maja. Du lever ditt liv och gör inte dem till en del av det.


Kommentarer
Postat av: cecilia

maja, jag håller med din behandlare..

jag finns här om du vill prata !

puss

2009-08-28 @ 14:37:45
Postat av: Anonym

människor som ger en negativ energi borde man börja lära sig att skita i.

2009-08-28 @ 15:53:50
Postat av: k

när jag var som sjukast sa min kompis att hon älskade mina ben och skulle göra vad som helst för dem. hon frågade även vad jag hade gjort för att "få dem såna". hm. jadu.

men din behandlare har i alla fall helt rätt. fortsätt kämpa :*

2009-08-28 @ 17:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0