Hur länge sedan som helst. Iaf 1,5 år





Tycker ni också ibland att det är konstigt att se sig själv på kort? Jag har ju faktiskt ingen aning om hur jag faktiskt ser ut. När jag kollar mig själv i spegeln försöker jag väl lägga på något slags snyggt fejs som gör mig lite gladare. Men ibland blir jag helt chockad när jag ser mig själv. Jag har så förvrängd bild av mig själv att det blir så absurt att se den motbevisas. Trots att jag SER att jag inte är jättetjock så låter jag mig inte övertalas av ett foto. Jag menar.. Klart kameran kan dra av 20 kilo.. Eller?

Ännu värre är det förstås med riktigt hemska bilder på mig. Jag har nu förstått att jag MED FLIT ska göra mig ful, för att kunna skylla på det. "Höhö, visst är jag ful men jag gör ju en grimars.."

Bra exempel:



Kommentarer
Postat av: therése

jag gör också alltid en ful grimars, allt började när jag gick i gymnasiet, visste att skolfoton är dömda att misslyckas. så jag stod alltid och gjorde någonting så att jag senare kunde skylla på att det var med flit jag såg ful ut

2009-08-27 @ 08:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0