Fejkdockan

Ni vet en del grejer som man bara inte kan glömma? Sådana där konstiga detaljer som man lägger på minnet utan någon speciell anledning.

Inatt träffade jag Fejkdockan. Någon av er som läser min blogg vet vem jag menar. Ni andra kommer aldrig förstå. Hon åt en chokladboll, fick kokosflingor på läpparna, och hon hade hela armarna fulla med armband. Det var plastelefanter på ett.

Inatt var hon och jag och Stinalee och Kenza i Malmö. Vi snodde massa saker på ett varuhus, posade och åkte bil fast ingen hade körkort.

Det första jag sa när jag vaknade var "Fan, jag hann inte ens lägga upp bilderna på bloggen".

Men jag träffade Fejkdockan!


Kommentarer
Postat av: My

FAN VAD FINT!

2009-09-01 @ 11:00:41
URL: http://mtrfkr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0