Det är så logiskt, alla fattar utom du

 
För första gången sedan berlin februari 2008 blev jag ikväll full. Med min medicinering krävdes knappt en shot och sedan var jag partyt herself. Det var en mycket bra kväll, även om jag säkert hade haft lika kul nykter.

Jag är dessutom så himla lättlurad. Dock vet jag inte om detta ÄR ett skämt eller inte.. Hur som helst stod jag och Branko utanför NH, då hans vän kommer fram. Han börjar berätta för oss om hur han sökte till nån slags gala där man ger pris till hjältemodiga insatser under året. Den här killen påstod att han räddat eni familj från att bli mördad. Han gick förbi ett hus, och hörde massa skrik. Inne i en lägenhet hade en familj just fått beskedet om att enbart mamman och barnen fick uppehållstillstånd, och inte pappan. Pappan ska då ha blivit helt galen och försökt slå ihjäl sin familj med en hammare och en kniv. Denna modiga kille ska då ha hoppat in genom den öppna balkongdörren, och räddat familjen som hade fått stryk av sin pappa med hammaren.

Jag fattade verkligen inte om det var på riktigt eller inte. Detta är alltså samma kille som brukar klä ut sig till tjej för att han anser sig ha sådana perfekta kuksugarläppar. Hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0