Anorexin.

Ibland går det lite över styr, på senaste tiden har jag lyckats tänka ganska förnuftigt.
Men igår hände något ganska vanligt ändå. Jag antog att problemet var min vikt och mitt utseende.

En kille i vår klass har "giltiga skäl" att byta klass. Det är svårt att byta klass och krävs goda skäl.
Jag var tvungen att gå ut ur klassrummet och gråta,
Den här killen var alltså tvungen att byta klass för att han inte stod ut med hur tjock och äcklig och ful och motbjudande jag var. Och det var ett giltigt skäl! Herregud, jag kommer att få gå i en egen klass för ingen kommer vilja stå ut med mig eller prata med mig eller stå nära mig, och det går ju inte ens för jag är så fet att alla måste stå minst två meter från mitt ansikte.


Trodde jag såklart.
Men efter lektionen pratade han med mig, sa att vi kanske ses senare på festen.
Det var inte jag som var för tjock. Han hade andra skäl.
MEN VARFÖR SKA ALLT SOM GÅR FEL HA MED MIN JÄVLA VIKT ATT GÖRA?

Kommentarer
Postat av: erica

söta du.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0