Panic

Haha måste berätta nått kul från i fredags!
Jag hade föreläsning på Nationernas Hus, och hade bråttom hem för att laga lunch innan jag och viktor skulle till stockholm. När jag kommer ut märker jag att jag tappat min mobil. Jag börjar stoooortjuta. Panikgråta. Ni vet när tårarna sprutar ut och man skriker rakt ut i det tomma intet? You know..

Men varför grät jag? För att någon kunde snott den? För att jag har abonnemang och den kan ringa hur mycket som helst? För att jag inte har nån pin-kod? För att jag har varit klumpig? För att jag måste köpa en ny?

När jag gråtit hysteriskt i en halvtimme visade det sig att någon lämnat in min mobil i baren. Tack vare Mattias så löste det sig och jag hade den i mina händer.

Mattias: Sååå, nu behöver du inte köpa en ny
Jag: köpa en ny? nää jag var bara rädd att nån skulle se mig naken!!

Nu ska ni få veta något märkligt. En gång i veckan har jag tagit kort på mig själv, i trosor, för att se hur LITE skillnad det gör på min kropp om jag äter normalt. Jag har alltså cirka 30 nakenbilder på mig själv. Och ingen pinkod. Mattias höll på att dö av skratt och sa att han inte vet vad han skulle ta sig till om vi inte hade hamnat i samma grupp.

Jag ska iallafall sluta fota mig själv i trosor,
HERREGUD TÄNK OM NÅN HADE SETT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0