Om himlen finns är jag förlorad.

Aha. Jag har listat ut det. Jag vet varför allt skit drabbar mig just nu. Försök inte slingra dig nu, jag vet vad som händer. Jag vet att jag många gånger betett mig som en väldigt hemsk människa. Det enda som kan rädda mig från att brinna i helvetet är nog att be om ursäkt. Jag lovar, jag ska aldrig mer vara elak. Jag har sotat tillräckligt för mina dumheter.

Här är min stora offentliga förlåt-lista.

1. Sandra, förlåt för att jag slog dig i ansiktet med min ryktlåda i stallet 2001. Men du var så jävla jobbig. Din käft glappade hela tiden

2. (Förlåt Sandra, ibland var du skitsnäll)

3. Mamma, förlåt för alla gånger jag sagt att din mat är det äckligaste som någonsin lagats på jorden. Jag är bortskämd och du gör helt rätt i att kasta mjölk på oss när vi beter oss som snorungar. Men att mixa ner broccoli i potatismos är fan inte okej nånstans.

4. Förlåt Viktor, för alla gånger jag stuckit från dig. Jag blir bara så jävla irriterad när du inte fattar vad jag menar.

5. John, förlåt att jag hoppade på din mage en gång så du tappade andan. Och för den där gången jag slog ditt huvud i skostället. Trots att du bitit mig. Jag tar på mig skulden. Moget va?

6. Love, förlåt för att jag alltid tar din plats i soffan. Men det är bästa bloggplatsen. Och förlåt att jag alltid tvingar dig att äta upp.

7. Förlåt alla svältande människor som inte har råd med mat, jag är en bortskämd svenne som tror att lycka är samma sak som att vara smal. Skulle man ta all mat jag slängt, spottat ut och spytt upp skulle man nog kunna mätta rätt många, även om det kanske är lite vidrigt att äta nåns spya. Jag är ett svin. Ja Ja Ja. Förlåt

8. Bosse & birgitta, förlåt att jag alltid busringde på er dörr som liten. Men det var grupptryck. Och ni kunde ju inte springa efter med rullstol och rullator, utan bara skrika massa roliga svärord som alla skrattade åt. Förlåt.

9. Förlåt  Stolplyckan för att jag slog sönder taket en gång när vi lekte rödavita rosen, typ 1997. Jag ville bara ha det bästa gömstället nånsin, och dem hittade den aldrig, men jag vågade knappt gå i den korridoren efteråt.

10. Förlåt pappa för alla gånger jag tvingar dig att hämta mig. Jag är så jävla lat.

11. Förlåt hela sverige, som betalar skatt för att sjukvården ska få mer resurser och sen kommer jag som den lite ledsna tonårsflickan och leker deprimerad och får en egen säng och till och med en egen droppställning.

12. Förlåt alla ni ätstörda som inte får komma till BUP, jag skäms över att jag har en plats där och inte ni andra.

13. Förlåt alla affärer jag snattat i. Försöker intala mig att det var en protest mot samhället.



Ni hajar. förlåt.
OKEJ? kan jag få hare lite bra nu?













Kommentarer
Postat av: oliver

haha 8+9! saknar biggans hets och bosses underbett. och är hålet du menar typ vid matsalen?

2009-09-21 @ 22:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0