Nolle-P

Innan jag började på universitetet var jag jävligt skeptisk till Nollning, tänkte inte gå på något i stort sett. Redan efter en timme med min nolle-grupp hade jag ändrat mig.  De här två senaste veckorna har faktiskt varit två av de roligaste i mitt liv. Det är så svårt att förklara hur det känns att lära känna nya människor, jag som islorerat mig och hållt käften till och med tillsammans med vänner.

I fredags var det Eftersläpp på NH, för alla lärare. Jag pratade med Myggan och hans vän, och han berättade sedan att hon sagt att jag verkade vara en så härlig människa, en sån man tycker om direkt.

Ingen har någonsin sagt så om mig förut. Helt stört hur glad jag blev, hur mycket det ger att bara VÅGA prata ibland!


förfest innan Kravall1en

Vi hade som uppdrag att göra en maskot till Övrefaddrarna






Myggan och Rebecca

Visst är det coolt när man träffar en person och det klickar direkt? När man direkt fattar att man skrattar åt precis samma saker! Så var det med Mattias. Ända sedan första dagen har vi hängt ihop och han är utan tvekan en av de roligaste människorna jag träffat. Att han dessutom har världens norrländska dialekt gör det inte sämre, haha. Allt blir tusen gånger roligare med den dialekten. Tänk att jag träffat en kompis som gillar BECK.

Kommentarer
Postat av: sara

norrländsk dialekt är hur charmigt som helst och den maja jag vet om är jag inte förvånad över att människor tycker om. btw, pontus är sjukt frustrerad över att ingen gillar beck som honom, nu kan jag berätta att någon mer gör det :)

2009-09-02 @ 09:35:26
URL: http://divergence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0