I nöd och lust

Min pappa jobbar på universitet, därför besöker jag honom så fort jag behöver något utskrivet.
Idag var jag där igen

Pappa: Fyfan jag är så jävla skitnödig
Jag: Ehhhh....
Pappa: Din roliga mamma hällde 20 droppar laxeringsmedel i mitt kaffe igår. Jag har vart på toa typ tio gånger på fyra timmar.
Jag: Va, varför gjorde hon det?
Pappa: Hon tyckte det var kul... Hon ringde nyss och frågade om jag varit på toa. Och fnissade. Kul.



Hahaha, till och med roligare än när jag och mamma hällde massor salt i hans mjölk..


Kommentarer
Postat av: sara

hahaha jag skulla skratta ihjäl mig om min mamma gjorde något sånt mot min pappa, pappa skulle dock tycka att det var kul.

2009-09-02 @ 09:31:59
URL: http://divergence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0