I drink to stay warm & to kill selected memories

Haha, kom just att tänka på min första riktiga fylla! Jag gick i åttan och vi lånade Linas systers lägenhet. Vi delade två flaskor vodka på fem personer och dessutom cider. Vi hade ingen aning om hur mycket som behövdes för att bli fulla, så vi körde på.

Kvällen slutade med att vi bjöd in massor studenter som dansade till Ramlar i en etta på typ 15 kvadrat. Lollo brände mig med en cigg tre gånger på armen. De andra trodde jag skulle dö om jag somnade. Jag tappade tandborstar i min spya.

Och det roligaste av allt var att jag sa till mina föräldrar att jag skulle på filmkväll. Verkligen världens sämsta och genomskinligaste ursäkt, dem kan ju inte ens gå på det?! Hur som helst var jag för full för att ta mig hem och bussarna hade slutat gå, vilket fick pappa att beställa en taxi åt mig. Jag kunde inte ens vara ärlig mot chaffuören, utan satt och ljög om min filmkväll, och hur hemskt det var att alla unidomar söp så mycket.

Jag har ingen aning om ifall pappa förstod när han hämtade mig vid taxin. Jag har för mig att jag spelade väldigt nykter...

Kul kväll, men jag har faktiskt aldrig gjort om det! Och lär inte heller göra det..


Kommentarer
Postat av: Mic

http://i39.photobucket.com/albums/e177/cindyhowever/DSCN6315.jpg



http://i39.photobucket.com/albums/e177/cindyhowever/DSCN6316.jpg



bara så du vet!



ps. det var den här kvällen jag pratade skånska hela kvällen tror jag

2009-09-02 @ 14:32:27
URL: http://wallofwolves.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Haha vilken bild Majs!

Fick mig några sköna tillaka blickar på den kvällen nu när jag läste, speciellt tandborsten. Minns du att Micolle börja snacka skånska också? hahaha!

2009-09-04 @ 16:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0