How can I fall asleep at night How will I rest my head?


Är inte på sjukhuset längre. Känns nästan som om jag varit på festival. Jag har duschat i en halvtimme, skrubbat hela kroppen för att få bort varenda liten smutsig sjukhusbakterie. Jag har ett armband som det står mitt namn och mitt personnummer på. Gubben i sängen bredvid kissade på sig ca 10 gånger under min vistelse, samt sket på sig. Jag träffade någon jag inte träffat på evigheter.


Ja, man kan faktiskt tro att jag varit på hultsfred.

Kommentarer
Postat av: tamara

haha, bland de positiva egenskaper du har är att du alltid lyckas hitta nåt komiskt i all misär, och vänder på hela kakan. det är en grymt bra egenskap måste jag säga. livet är för allvarligt ibland. eller för det mesta.

2009-09-16 @ 18:05:10
URL: http://milestogo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0