Homesick

Idag var jag och tittade på lägenheten jag ska bo i, så himla fin.
Jag ska alltså dela lägenhet med två kurskamrater, jag får se hur länge jag ska bo där.

Anledningen är inte att jag och viktor har gjort slut så ni behöver inte oroa er för att jag ska börja citera bright eyes i kopiösa mängder igen. Det är väldigt många anledningar till varför jag flyttar. Först och främst har jag alltid intagit en slags barn-roll. Mina föräldrar har städat åt mig, viktor har plockat undan mina grejer för jag är inte sådan som bryr mig om det ligger saker överallt. Jag kan helt enkelt inte ta ansvar. Jag tror det är väldigt värdefullt att ha något alldeles eget, ett eget rum blir det ju bara nu, men som ändå är baaaara mitt.

Dessutom har jag fäst mig likt en slags igel vid viktor. Jag vet knappt hur jag ska livnära mig utan honom. Vad skulle isåfall hända om han gör slut med mig? Jag har ingen aning om hur man betalar hyra eller hur man frostar av frysen. Jag vill lära mig att vara vuxen och oberoende, för det är jag inte nu.

Jag vill veta hur man gör helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: kickan34

bright eyes e så bra. så vackra sad låtar..



Lua e fin..

o vill bara säga jag ville oxå dö när jag va 14. jag e 27 nu och e påvg uppåt. i af.. kramis

2009-09-17 @ 22:36:08
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0