Inget för mig.


Jag är så jävla irriterad nu och det stör mig ännu mer eftersom jag ska försöka bli en glad och positiv människa. Kan jag inte bara slippa irritera mig på skitgrejer?

Jag börjar om. Nu ska jag vara en glad och positiv människa som inte irriterar sig på skitsaker.

Jag hade en sådan härlig morgon. Jag vaknade enbart en halvtimme innan mitt tåg skulle lämna perrongen, perfekt tid för att hinna slänga på sig gårdagens kläder och lite av lillebroderns parfym för att dämpa den dagsgamla svettlukten. Jag hade till och med så gott om tid att jag kan förbereda en matlåda, en kulinarisk rätt som verkligen ger en smakupplevelse. En konservburk Minimajs, så himla gott.

Väl framme på min praktik i Mjölby så började dagen med en lektion i Spanska. Jag älskar språk, det är så fascinerande, speciellt när man inte förstår ett dyft trots tre års studerande. Kunde knappt slita mig från genomgången.

Dagen fortsatte med en lektion i Naturkunskap. Om det är något som gör mig upphetsad så är det just planeter. Jag får inte alls dödsångest av att tänka på hur allt fungerar och att vi kommer explodera och att solen kommer bränna upp oss alla som en sista grillfest med gänget. Det e nice.

Framåt lunch började jag känna en trevlig känska i nedre kanten av magen. Det kändes ungefär som att jag ville sticka kniven i mig och hugga sönder min livmoder, så hysteriskt skönt var det. Aldrig skulle det få ta slut. Den här tiden är verkligen underbar. Finns inget mysigare än att känna hur niagarafallet av blod forsar längs mina ben som om någon skurit upp mitt underliv med en trasig flaskhals.

Jag bestämde mig för att njuta till 100% av denna tid och tog därför pendeln hem. Jag provade de byxor jag köpt på monki utan att prova, och inser att de är för små och att jag ser ut som kanske världens sötaste jävla flodhäst. Vill bara nypa mig själv i valkarna och liksom gulligulla med mig själv, det är så jävla fint med lovehandles som inte ens är lovehandles utan nån slags badring som man kan använda när man drunknar för att just slippa drunkna.

Ja just det, sen tog jag en osthyvel och hyvlade av all min hud och la mig sedan i ett saltvattenbad och njöt.
snipp snapp snut så var dagen slut.







Kommentarer
Postat av: tamara

hahahahahaha jag dog maja

2009-09-17 @ 17:07:52
URL: http://milestogo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0