Ha ha ha

Viktor ångrar sig nu bittert. Nu delar vi lägenhet. Jag betalar halva hyran. Nu är det halva mitt och halva hans.
Nu har vi lika mycket att bestämma om.

Idag har vi båda vaknat på rethumör.
Det visade sig när viktor tog den sista osten till sina mackor.
När han senare bara har halva mackan kvar, ni vet den där godaste som man liksom förbereder sig för att njuta av till hundra procent?
När han bara har den kvar så anfaller jag som ett rovdjur. Jag hugger tag i mackan och mosar in den i min mun, osten försvinner snabbare än viktor hunnit inse vad som just hänt. Detta utlöser en fight.

Jag: Stick ut härifrån!
Viktor: Va? Du kan inte köra ut mig!
Jag: Jo, NUUUU kan jag det
Viktor: Har jag nånsin bett dig sticka?
Jag: ÖÖÖÖH EHHH JAAA?? när du sa att jag skulle flytta hem
Viktor: Jag hade starkare skäl, att du skulle bli frisk från dina ätstörningar
Jag: UT HÄRIFRÅN OCH BLI FRISK FRÅN DIN HJÄRNSKADA
Viktor: Okej.. jag ska....


He he he, nu står han i duschen och snart är han ute.
Ska ringa sen och säga att han får komma hem, om han är snäll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0