Ben&Jerry's-kriget

Ännu ett krig här hemma idag. Denna gång om glass. Jag köpte två Ben&Jerry's idag när jag handlade, två olika smaker. (I och för sig var en hel till mig eftersom viktor hatar banan)

Vi började med hans glass. Den med hallon och choklad. Jag gillade inte den. Viktor vägrade hämta min andra glass så jag straffade honom genom att slicka en blöt saliv-slick i hans glass. Över hela ytan. Slem Slem

Viktor hatar banan så han kunde inte straffa mig och min glass på samma sätt.
Han försöker slemma ner den, men det går inte. Vi blir vänner för en liten stund.

Då inser han att han kan olla min glass.  Det är sant. Jag vet, ni tänker att jag är ihop med ett psyko och det stämmer. (Han vet inte att jag får 12 papp i månaden av hans päron för att ta hand om honom). Han ollade alltså min glass. Min Ben&Jerry lilla chunkey monkey.


Då fes jag i hans äckliga hallon-glass.

The war is on.




försökte slicka bananglass på honom.

Kommentarer
Postat av: therése

men, HAHAHAHHAHAHAH! cp

2009-09-06 @ 21:27:08
Postat av: mikaela

fett fin blogg du har ! ;p kolla in mina teckningar och målningar som jag gjort på bloggen, lämna gärna en kommentar <3

2009-09-07 @ 00:00:45
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/
Postat av: erica

hahaha jag älskar din blogg

2009-09-07 @ 09:09:06
Postat av: alexandra

jag önskar man gjorde en dokusåpa av er, det skulle slå allt!

2009-09-07 @ 14:46:03
Postat av: sara

hahahaha herregud!

2009-09-09 @ 12:02:04
URL: http://cleavage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0