Anorexin

Ibland kommer jag verkligen på mig själv med det där alldeles för sjuka beteendet, det där som man måste lära sig att bli av med för att vara frisk. Jag gick just för att handla frukost, och stod då och valde mellan olika krämer. Antingen aprikos eller hallon. Den ena innehöll 5 (!!!) kalorier mer än den andra. Det ägnade jag en kvart åt att klura på. Den ena var 10 kronor billigare, men också fem kalorier mer..

Till sist frågar en i personalen om jag behöver hjälp. Haha! Vad ska jag säga då?
-Ehh.. ja jag undrar om jag kommer vakna imorgon och väga 70 kilo om jag äter den här?

Jag blev så jävla arg på mig själv att jag tog den billigaste.

Kommentarer
Postat av: k

duktigt att du valde just den :)

2009-09-06 @ 13:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0