A self-destructive mind


Om jag var tolv år gammal nu hade jag skurit mig. Nu klarar jag inte av tanken på mat. Hur fan ska man bli frisk om varenda jävla motgång tas ut på maten?

Jag behöver någon som:
- lagar mat åt mig
- äter med mig
- tittar på mina knogar
- tvingar mig att kissa med öppen dör för att inte kräkas
- säger att jag aldrig varit min sjukdom
- tror på mig
- kramar mig
- håller sitt ord

Jag funderar på att åka till Viktors lägenhet, trots att han är på gotland. Lukta på lakanen, vända på hans soffkudde, skära bort det översta lagret på osten (han är så kinkig..) och kanske lägga alla täcken och kuddar på golvet och titta på The Fountain som han visade mig första gången vi sågs, och jag fattade ingenting för den hade inga svenska subtitles och han tyckte det var världens finaste kärleksfilm och jag låtsades som om jag hajade fast jag inte gjorde det.

Kommentarer
Postat av: ulrika

Jag tror på dig och vi är många som tror på dig men du måste även börja tro på dig själv.

2009-09-19 @ 16:44:53
URL: http://ulrikapetersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0