2006.

Det är redan mörkt ute
jag är fortfarande ensam
som om tiden stått still
som om ingenting har hänt
allting har redan hänt

jag är fortfarande ensam

jag ramlar
men jag träffar aldrig marken

jag skriver tankar i en liten
bok
när jag blir trettiosju år gammal
ska jag bränna alltihop
hoppa nerför en klippa
eller flytta till något spännande land
men kanske har jag redan sett allt
kanske finns det bara att hoppa

aldrig i hela mitt liv trodde jag
att mig liv aldrig skulle bli som
jag ville
någon gång måste det väl hända
har jag tänkt
tänkte jag verkligen så
så korkad jag är ibland
ibland är jag så korkad

Jag har aldrig haft något att
förlora
men aldrig något att vinna
om 21 år är jag trettiosju år
och då ska jag hoppa från
en klippa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0