The dust has only just begun to fall



































Ja nu är nog hösten här faktiskt
herrejävlar
vad tiden går fort när man har kul
tänker jag och skrattar lite till
hö hö hi hi ha ha

känns som att mitt hjärta slår
för första gången på länge
bom bom bom bom
känns inte som jag
jag har ju alltid varit nästan död
när jag var liten skar jag mig för att känna något
som inte gjorde så jävla ont

nu kan jag skratta åt det
göra sig illa för att inte ha ont
svälta kroppen för att svälta ihjäl ångesten
det funkar inte så maja
jag vet något bättre

pussa bort din ångest
krama bort den
eller somna bredvid någon som du verkligen tycker om
och som pussar dig på kinden
och som viskar
att det aldrig förut känts såhär.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0