Dem som skulle vara fredssymboler skiter på perrongen och jag förstår, jag hade själv gjort samma sak om jag kunde flyga härifrån


Jag hatar att ha höga förväntningar på mig själv, det leder alltid till prestationsångest. Idag hade vi redovisning med den påbörjade tentan. Vi redovisade i den ordningen vi satt, från höger till vänster. När det var min tur hoppade min lärare över mig. Jaha, tack för den, tänkte jag.

han avslutade med min redovisning med kommentaren "Sist men inte minst är det Majas tur, nu blir det riktigt intressant"


Ehh.. Va? Jo jag hade ju knappt skrivit klart en sida och kände hur dålig jag var. Dessutom valde jag i förra kursuppgiften att skriva om Konflikthantering och fick sedan reda på att min lärare är forskare inom konflikter. Vad skönt. Jättebra, då kommer jag inte alls bli sönderkritiserad och granskad som om jag vore en arab i usa.

knulla mig. Hejdå

(Ja just det, ja jag kräks fortfarande, du som frågade, men jag vet vem du är så det gör inget att du är anonym gullis)

Kommentarer
Postat av: erica

hoppas det känns bättre imorgon, PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0