Bigmouth strikes again


Något som ofta förvånar mig är hur dålig självkänsla jag har. Jag har väldigt enkelt för att ta skit från folk, bara acceptera det och anta att det är mig det är fel på. När jag senare berättar om situationen för någon annan så reagerar den så som jag borde gjort. Ni vet, man accepterar inte bara att folk drar ner en

Igår pratade jag & Lollo om det här. Att jag ofta inte tänker på att problemet inte ligger hos mig utan hos den andra. Jag berättade två saker som hände för två respektive ett år sen, och som jag aldrig lyckades glömma eller komma över. Dessa två saker blev jag dock övertalad om att de var Okej. Jag accepterade det, antog att jag får skylla mig själv som inte kan leva upp till en annan persons förväntningar. Då får man ta det, tänkte jag.

Men när jag berättade om dessa saker för Lollo såg hon så jävla äcklad ut. Jag blev så jävla glad. Här har jag gått i två år och trott att det är JAG som är en jävla bitterfitta. Jag fattar verkligen inte att jag bara accepterade det. Log & höll käften, trots att jag var så äcklad att jag i stort sett aldrig mer önskade någon typ av närhet.

Haha jag skäms. Jag skäms så jävla mycket & jag är så jävla äcklad över vad en del personer är kapabla till. Dubbelmoral kan knulla mig i röven, precis som Lollos värdighet satt på henne för många gånger. Men nej. Nu säger vi stopp



(Fick just sms av Lollo. "Jag lyssnar på December (obs kentlåten) och det är nog bara du som förstår. hoppas jag. Annars är jag ensam kvar. Förlåt att jag är olycklig när du inte är det".

I love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0