10.49

Tillbringade igår två timmar på IKEA, ensam. Det kändes vuxet och moget att gå där och plocka, sortera och prioritera. & att köpa saker till sin egna lägenhet, sina egan bestick och min första stekpanna (Jag steker aldrig?) och matlådor.

Väl hemma lyckades jag bygga ihop min första egna bokhylla, utan skruvmejsel. Med mina bara händer satte jag ihop den. Nu är det inte lika tomt, även om det fortfarande ekar här inne..

Nu ligger jag i sängen och vill somna om. Vid åtta gick jag & branko till affären i spöregn och handlade frukost, som kompensation för min usla frukostbjudning igår. Jag hatar verkligen när jag inte har något hemma att bjuda andra på, då känner jag mig riktigt usel. I mitt förråd finns nu tre burkar minimajs, två liter sojamjölk och snabbkaffe... Eh..

När Branko slutar skolan ska vi till norrköping, om vi orkar blir det Hugos ikväll, antingen Ingenting där eller ingenting hemma. Hohoho!

Borde kanske läsa lite Bryman? Men det är ju så jävla tråkigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0