Whooooo's that girl?

Jag avskyr verkligen att titta på gamla bilder. Antagligen för att jag alltid tyckt att jag är hemskt ful, men också för att jag inte riktigt kan identifiera mig med den personen jag ser. Jag har faktiskt ingen aning egentligen om hur jag ser ut. Jag ser mest min bistra min i spegeln och mig själv på kort. Inte när jag skrattar. Ler. Knullar. Äter. Betalar. Shoppar. Ni vet. Jag blir nästan chockad när jag ser mig på bild ibland, jag vet ju knappt hur jag ser ut när jag uttrycker mig.

Ja Ja, här är jag, fast jag känner knappt igen mig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

jävligt snygg tycker jag!

2009-07-28 @ 20:31:15
Postat av: Jenny

Så fin! Hoppas du kommer må bättre snart (:

2009-07-28 @ 22:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0