UFC

Viktor skulle igår vara vaken för att titta på UFC-galan. Han var hos en vän och jag försökte hålla mig vaken tills det började. Jag försökte med allt! Jag drack massa fanta, tittade på film och strechtade.
Det gick bara inte! vid tre stapplade jag i säng, och drömde mardrömmar hela natten.

Halv sju imorse kom viktor hem, man kan nog säga att han var full, efter alla energidrycker.
Han såg liksom tillfredställd ut. Lycklig. Blir man det av UFC?

Visst ser det mysigt ut? Det är nog bara en ursäkt för lite närhet


Kommentarer
Postat av: Anonym

pontus har också en förkärlek till det där men jag fattar inte, jag får mer ont i magen och tycker att dem är dumma i huvudet som slår sönder varann..

2009-07-12 @ 17:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0