Traumatiska barndomsupplevelser.

Har ni också sådana minnen från när ni var små som ni bara inte kan glömma? Som ni nästan borde gå i terapi för att klara av? Då vi ni hur jag känner.

När jag gick i femte klass hade jag två bästisar. De hette Totto & Lola, det var vi som var brudarna. Varje dag när vi kom hem från skolan tittade vi, var för sig, på Sunset Beach. Efteråt ringde vi trepart-samtal (vill inte veta vad det kostade) och så utvärderade vi dagens avsnitt samtidigt som vi tävlade mot varandra i Ordjakten.

Men jag minns en dag...
Caitlin, min favvo, var inte Caitlin! De bytte skådis! 
Så får man fan inte göra

mitt hjärta blöder när jag ser denna bild.

Kommentarer
Postat av: Totto

Haha! Tiden som var fylld av Sunset Beach, dig, Lola och nudlar! Jag blev alltid så irriterad på Gaby som höll på med bröderna, vad hette dem nu igen? typ Ricardo som var polis och Antonio som var präst - fast ingen vidare sådan så som han höll på! Jäkla tider det där <3

2009-07-13 @ 15:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0