This is not happening

Igår var som sagt ingen bra dag. Det sista jag behöver höra är att det är jag som behöver ändra mig, för att inte bli nedvärderad. Känns som sagt som om det jag tycker och upplever ses som inbillning och att jag får skylle mig själv om killar tittar på mina pattar eller bedömmer mitt arsle. Blir alltså att klä på sig polotröja och termobrallor  nästa spelning!

Hur som helst, idag vaknade jag upp och såg misshandlad ut. Jag antar att det är resultatet från en dags gråtande. Jag har stora ringar under ögonen som ser ut som blåtiror  och ett stort sår på läppen. Men ja, en skönhet klär ju allt...?


Idag blir en lugn dag. Andas. Ta det lugnt. Andas. Bita lite i läppen. Idag kan inte bli sämre än igår.

Kommentarer
Postat av: lisa

du är as fin:)

2009-07-17 @ 11:44:46
URL: http://kanskelisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0