Tandborst-shopping

Okej, det här känns som om det blir ganska absurt, men vafan!

För att hjälpa min kropp att spy, använder jag mig oftast av min tandborste. Speciellt om jag inte spytt på ett tag så kroppen gör det av sig självt. Hur som helst bestämde jag mig för att eliminera den möjligheten och köpa en riktigt fet tandborste som helt enkelt inte funkar. Så när jag och viktor handlade försökte jag hitta en:

Jag: Kolla den här! det är massa pärlor i handtaget!
Viktor: Snälla... Jag vill inte va ihop med en treåring..
Jag: Den här då? Den är ju jättefet
Viktor: Är du säker att den är tillräckligt tjock?
Jag: Jag tror det
Viktor: Prova? haha
Jag: HÖHÖHÖ

Haha, undrar om de som gick förbi förstod vad vi snackade om..

Egentligen ville jag ha en sån tandborste med liten sugpropp under, ni vet som man kan sätta lite crazy på typ väggen eller på sidan av handfatet. Men det fanns ju inte!

Köp en fet tandborste, alla kräkisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0