Svar till Anonym

(Kan inte alla anonyma heta något annat så jag iaf kan skilja er åt. Välj ett djur eller nått)

Min mens är en ganska konstig fråga. Jag sa hela tiden till mig själv "När min mens försvinner så är det allvar", och såg alltså mensen som min kropps tecken på att allt var okej. Jag förlorade aldrig mensen och jag tänkte således att min kropp inte tagit skada av svälten.

Men såklart visste jag inte allt. Jag äter ju nämligen p-piller, vilket gör att kroppen tvingar fram min mens. Det innebär att man inte kan förlora mensen, även om man borde gjort det för länge sen. Egentligen ska jag inte ha mens, men min kropp ger mig det ändå.


Mitt hår ramlar av, ja. Jag har alltid haft jättetjockt hår,  men det har tunnats ut jättemycket. Hårstrån följer med om jag drar handen genom håret och att borsta vågar jag knappt. Har jag håret i en enda fläta är den lika tjock som om jag hade haft två flätor för tre år sen. Kvaliten på håret  har också försämrats jättemycket, det är risigt och trassligt och har inget liv liksom.

Men det är ju tyvärr så att Håret är det man är mest nöjd med, Men det som kroppen gärna offrar.

Kommentarer
Postat av: svart

tack för svaret, jag har p-stav så jag har ingen aning om när min mens egetligen ska komma även om jag kanske åt lite bättre.. men mitt hår tar stryk som bara den.

2009-07-17 @ 17:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0