Supersize vs Superskinny





Vilken av dessa kroppar borde få positiva reaktioner? Och vilken borde få negativa?

Trots att jag är sjukligt rädd för att bli tjock och därför inte är frisk och helt klar i huvudet, så blir jag arg.
Jag förstår att det blir ramaskrin när nicole bantar ner sig, när carolina gynning säger att man ska slänga hälften av portionen eller när supersmala blondinbella dansar ner sig i vikt.
.
Man kan ju inte vaaaaaa sååååå smaaaaaaaaaaaaaaaal, herregud!

Sen kommer denna Beth Ditto, hyller överviktiga kvinnor och menar att de borde vara stolta istället för att gå ner i vikt.
Nu jublar vi, wiho! Klart att tjockisar ska vara stolta, men jag veeeeeeeeeeet

Jag är säker på att det mesta handar om avund. Man låter gärna de som är tjockare än en själv vara stolta, men erregud om någon är smalare, absolut inte verkligen ett big NO NO.

Istället för att hissa och dissa alla jävla ideal som bara sprider ångest och helvetiska tankar borde alla få ett samtal med min dietist, bara för att jag tycker om henne så mycket.




Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta om din dietist! snälla. hur du fått tag på henne, vad hon är för nån, vad hon sagt för bra saker, osv. jag är i stort behov av att höra.

2009-07-12 @ 22:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0