Kronprinsessans födelsedag!

Idag är det ju Viktorias födelsedag! När jag var liten var hon min stooooora förebild, jag tyckte så mycket om henne att jag fick min familj att besöka hennes firande på öland typ... 2002?

Haha!
Min mamma frågade en pressfotograf om hon kunde ta lite bilder åt henne, så fotografen tog mammas kamera och tog hur mycket bilder som helst på Viktoria. Jag var överlycklig! Tills...
Nästa dag då vi åkte till Ölands Djurpark. Mamma skulle bara byta film i kameran, och RIVER SÖNDER hela filmen.
Jag ville ta livet av mig då. Bli en martyr. Våra semesterbilder består av ett foto på love i ett zebra-tåg samt ett lejon.


HAHA, nu ringde min mamma,
hon: tittar du på ettan?!
jag: snyft jaa
hon: FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT, det var inte meningen


Hon har ju också haft anorexi
Kan inte förstå hur jobbigt det måste vara att va betraktad av så många, under tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0