Kanske det svåraste jag gjort.

Antagligen kommer detta inlägg försvinna innan någon ens läst det. Finns inget jag hatar att visa så mycket som min kropp. Förhoppningsvis kan ni som känner att jag liknar en flodhäst enbart tänka på det, och inte dela med er av det i form av kommentarer. Alla som någonsin rackat ner på mig ska jag, när jag är frisk, nämligen bajsa i ansiktet. Så take it easy.

Här är min bikini. Mina tuttar. Min mage. Och de två valkarna på min mage.
Det känns som om jag verkligen förlorar min prestige som anorektiker nu,
eftersom ni förväntat er någon pinnsmal
MEN HA HA HA TJI FICK NI, jag ser ju ut som niiiiiiiiii







Kommentarer
Postat av: jonnagotland

så himla himla fin!

2009-07-19 @ 11:26:37
Postat av: Anonym

men sötaste du, du är ju hur fin som helst!

2009-07-19 @ 11:46:41
Postat av: erica runrunrun

MAJA!

det finns inga valkar på dig! förstå det. Du är smalsmal. Du är jättelång och väger lite för din längd. Du är inte stor. Inte nån nån nååån stans. Jag lovar dig. Kära du.



Du är jättejättefin. Tunn, men jättefin ändå - du är ju du!

2009-07-19 @ 13:14:13
Postat av: ida somfan.

maja, du är ju hur smal som helst.

2009-07-19 @ 13:58:22
URL: http://inmyblood.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men herregud, jag blir så jävla ledsen när du skriver sådär. Jag förstår att du är sjuk men "två valkar på magen" ??? Vet du vad valkar är? Och jag blir trött på folk som skriver att du är fin,det är inte fint att vara anorektiker. Du var 1000 gånger finare när två vägde normalt..jag gick på folkunga och du var en sån person som stack ut för du såg så bra ut! Hoppas du blir frisk!

2009-07-19 @ 14:08:26
Postat av: Angelica Blick

Jag vet att det är svårt att ta emot vad folk säger, för man är så uppvriden i vad man själv tror om sig själv. det spelar ingen roll om någon säger att " du är för smal..det där är inte normalt och du var finare när du vägde normalt " eller " Jo du är jätte fin nu! du ska inte gå ner mer!" ..för man har på något sätt redan bestämt sig inne i huvudet för vad som är "sant" även fast att det oftas inte ens är i näreten av sanningen.

Jag har sett hela tiden på Munken och även på stan efter det ..och nu. Och jag måste också tyvärr vaar en utav dem med en komplimang .. du var såååå jävla fin på munken och när du vägde lite mer än vad du gör nu.



var stark Maja !! låt inte skit-bajs-apa-dummaihuvudet-äckliga sjukdomen Anorexi ta över dig oh ditt liv, utan ta över sjukdomen istället. jag hejar på dig!



läs;

http://aangelicab.blogspot.com/2008/08/confessional.html

2009-07-19 @ 15:30:46
URL: http://aangelicab.blogspot.com
Postat av: sara

du är jätte fin

2009-07-19 @ 17:42:17
Postat av: Tessi

enda sen jag började läsa din blogg har jag tänkt på hur söt du är och vilken fin kropp du har osv... jag vet att du har svårt att ta åt dej, att du tror att jag ljuger eller något. men allvarligt talat, var stolt över ditt utseende! puss

2009-07-20 @ 20:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0