I carry a weight

Jag ska berätta något av de svåraste och bästa sakerna jag gjort! Slutat väga mig!

Förut vägde jag mig varje morgon, på en ranglig ikeavåg, vars pil pekade olika varje dag. Det vågen visade satte liksom ribban för min dag. Allt var åt helvete de dagar den visade mer än gårdagen. Först gömde Viktor vågen, men jag hittade den såklart. Både i övre garderoben och i lådan med handdukar. Är man envis så är man....

Men nu minns jag inte när jag vägde mig senast... Vågen står hemma hos mina föräldrar i en låda, och ibland ställer jag mig på den, dock utan att låta den bestämma mina dagar.

Istället väger jag mig på BUP, den enda vägningen som faktiskt är relevant och viktig.

Släng ut vågen, bruuuuuudar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0