Homesick

Jag stannade hemma ändå, jag var fan inte pigg. Just nu håller jag på att försöka vända min dygnsrytm, så jag kan va vaken längre på kvällarna. Just nu lyckas jag bara vara vaken länge och vakna tidigt. Dålig kompromiss, måste jag säga!

Nu ikväll blir det film med Viktor, och rischips. Vi kom just på att vi sitter på varandras sidor i soffan, det har aldrig hänt förut.
Viktor: är det här rollspel?
Jag: Ja, vi behöver prova nått nytt
Viktor: "åååå jag ssssssccka baka"
Jag: RAAAAAAAAAAAAAAAAAP
Viktor: "Måsssssschte baka"
Jag: PRRRRRRRRRRRRUTT
Viktor: "Måsssschte ssssche om det är Paradissssche hotel"

När viktor härmar mig så läspar han. Jag förstår verkligen inte varför. Inte ssssccchysst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0