Heeeeeeeeeelvete

Åh dum som jag är var det för mycket smör i bottnen, så hela kakan smälte ihop.
Vill inte gå längre. Ligga hemma, gråta för att jag är så jävla dålig på att baka kladdkaka.

Nä, nu ska jag ta mig i skinnet, bita ihop och strunta i den där jävla kladdkakan.

Har tänkt på det där med att baka, förresten. Jag bakar nästan varje dag, just för att jag älskar det. Jag är ganska säker på att förstärkts under anorexin såklart. Jag vet hur hemskt det är att vara "förbjuden" att äta, så jag försöker se till att alla runt mig ständigt FÅR ÄTA goda saker. Ha ha.

Jag är likadan med mat. När jag och min yngsta bror åt lunch så började jag gråta när han inte åt upp och ville ha efterrätt.
- ÄÄÄÄÄT snälla Love, du gillar ju det hääääääääääär
- Men jag är mätt ju.
- Men ta en muffins iallafall, snälla?
- Jag är mätt maja.
- alltså Love, du FÅR äta muffins. Tro inte att du inte FÅR, det är OKEJ ATT NJUTA!
- mm, sen kanske
- TA EN JÄVLA MUFFINS NU, FATTAR DU INTE VAD JAG SÄGER?
- Du är ju störd i huvudet.


Ha ha.  Ja, det stämmer ju! Jag är sjuk i huvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0