Have a coke and a smile

Det här är jag för er som inte vet.

Namn: Maja Elin Gunilla men mest Maja.
Ålder: 18 år. i december föddes jag.
Bor: I Linköping, fast jag har inget fast hem. Inte som en luffare men jag bor hos min pojkvän och mina päron.
Partner: Ja, Viktor har lyckats stå ut med mina upptåg sen hösten 2007.
Läser: Jag ska plugga lärare till hösten

Fem saker ni säkert redan vet om mig:
- Jag använder nästan aldrig bh. Jag älskar bodys!
- Jag har aldrig varit på krogen
- Jag har inte varit riktigt full på ett och ett halvt år
- jag fuskar nästan alltid i spel eftersom jag inte klarar av att förlora
- jag har haft ätstörningar i nu drygt 5 år


Jag är så nöjd med mitt fina linne trots det ohyggliga priset..
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0