Harry Potter

Ikväll ska jag och Viktor se nya Harry Potter. Hoppas bara att jag orkar hålla mig vaken, den börjar inte förrens vid halv tio...
Men jag blir säkert inte besviken, även om jag egentligen är för rädd för att se HP-filmerna...
Ni vet när Harry håller i den förstenade statyhanden och den plötsligt griper tag i honom?
Jag tror seriöst att jag pissade på mig lite då. Så jävla läskigt.

Jag är en såndär som inte är rädd för psykiskt svåra filmer eller blir berörd av dem. Det är bara fysiska saker jag blir rädd för, att bli jagade, mördade eller slagna. DET gör ont i mig och jag blundar och skriker, men när en film ska påverka mig psykiskt så blir jag mest likgiltig. Kanske har jag det svårt med att sätta mig in i andras situationer? Kan bara relatera till mitt egna psyke liksom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0