frukost och the hills







Såhär förvånad är jag inte riktigt, men snart ska jag ner på stan!

Kommentarer
Postat av: anonym..

en kanske lite konstig fråga.. men jag undrar hur din mens har varit nu i och med ätstörningen, har den slutat eller blivit brutalt oregelbunden? jag undrar för jag har inte dem bästa matvanor och jag är rädd att min mens är borta, har hört att det kan vara en biverka till att man kanske inte äter ordentligt. och en fråga till.. hur har det påverkat ditt hår.. för mitt har börjat lossna, inte gå av utan även rötterna följer med och jag vet denna gången inte varför.



en sak till. din blogg är underbar, tack för att du är så ärlig.

2009-07-17 @ 15:29:24
Postat av: Josefine

Hej! Har för mig att jag kom in på din blogg av en ren slump, ca 2 veckor sedan. Jag kikar in här lite då och då och läser det du skriver om hur dåligt du mår o.s.v. Jag känner igen mig väldigt mycket i det jag läser här och jag tycker att det är hemskt att det över huvud taget är möjligt att vara så ledsen och ha så ont som man ibland har. Sen vill jag bara säga att jag verkligen tycker att du är jättesöt! Jag känner dig inte och vet inte hur du tar det till dig, men ville bara säga det :)



Kram Josefine

2009-07-17 @ 16:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0