Bikini-utmaningen

Jag har otroligt svårt för att känna mig bekväm i bikini och det finns inte många modeller jag "kan" ha. Det finns en bikini jag tittat på, på JC, och önskat att jag kunde ha, önskat att jag inte hade höfter eller lår så den passat.

Igår var det rea på den, från 250 kr till 75. Och jag köpte den. Det blir världens utmaning i Spanien att ha på sig den. Ni vet sån trekantsbikini med trosor som man knyter och som framhäver varenda liten jävla kurva på kroppen?
Hur som helst ska jag försöka. Mina småbröder får inte längre kalla mig tjock och jag tvivlar på att johns kompis eller någon okänd engelsman har mage (haha) att göra det.

Viktor: Vad gör duuuu?
Jag: Herregud jag kan inte ha den här.
Viktor: Jooo den är jättefin
Jag: Jag ser förfan skitfet ut. Kolla låren och höfterna
Vikror: Den här sjukdomen gör verkligen konstiga saker med dig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0