Barn vs Bulldog

Det är inte det att jag inte älskar Viktor.
Det är bara det att jag råkade välja den envisaste killen i hela världen.
(Jag är den envisaste tjejen)

Jag brukar lyckas övertala honom med min kvinnliga charm men det är på en punkt han VÄGRAR ge med sig.
Han hatar barn. Han vill ha en bulldog.

Jag försöker kompromissa, jag byter ett barn mot en bulldog.
Två barn och en bulldog, det måste ju va bra!

Detta är ett ständigt tjaffs hos oss.
Igår tittade vi på ett program där man pratade om att ta reda på barnets kön under graviditeten.
Självklart kan inte Viktor låta bli att vara taskig.

Viktor:
Ska vi göra det?
Jag: Ååååh... Men vi vet ju redan att det ska bli en pojke och en flicka.
Viktor: Nä asså, jag menade på bulldogen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0