40årskris = Hultsfredsfestivalen

Mina föräldrar har en otrolig 40årskris. Nu har de bestämt sig för att uppleva allt de gjorde som unga.
I vintras åkte vi till Indien, idag åker dem på Hultsfred...
Det är sant! De åker verkligen dit, ensamma, utan någon slags täckmantel.
Okej om  de hade tagit med John, min lillebror, för att slippa 40årskris skrivet i pannan.

Hur som helst var de riktiga festivalv-besökare tidigare. Något min mamma ofta berättar om är en spelning på roskilde, när the cure spelade. De var första festivalen de besökte tillsammans och hade lyckats få riktigt bra platser vid scenen.  Bara några minuter innan spelningen börjar blir min pappa så skitnödig att....

Han skiter på sig.
Ha ha ha det är så kul, fortfarande.
Håller tummarna för att det inte händer ikväll!



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan ha fel, men det är från siesta förra året den bilden va?

2009-07-11 @ 17:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0