17.52

Det känns som om jag varit gravid och nu fött ett efterlängtat barn. Äntligen är min nya dator här!
Eftersom jag är en sån söt tjej fick jag en datorväska på köpet, bättre uppgraderingar samt 500 kr billigare... Vet aldrig hur jag ska reagera i sådana lägen. Bli glad över att jag ses som ett sött objekt=knullobjekt, eller att jag ska bli glad över att någon försöker göra mig glad. Jag menar, jag är tveksam till att min lillebror hade fått samma erbjudande.. 

Hur som helst så har jag tillbringat dagen med att småpacka inför Spanien. Jag åker dit igen, redan på torsdag! Har knappt tänkt på det alls eftersom jag redan varit där en gång i sommar. Nu åker jag med familjen istället för med viktor, och det gör superont att va ifrån honom. Jag lyssnar på Ac-demon och gråter lite för att jag tycker så mycket om honom.

Jag vet inte vad det är som oroar mig egentligen? Jag menar, jag kommer ju komma hem och det kommer vara som vanligt. Jag kommer antagligen inte dö, och inte han heller, och förhoppningsvis kommer han inte träffa nån snygging i fotoaffären som han hinner gifta sig med. Men ÄNDÅ känns det som att jag tar farväl för alltid. Jag är en sådan drama queen. Gråter i hissen, förväntar mig att Viktor springer efter mig, stoppar planet och sätter sig på sätet bredvid mig och säger att han skiter i jobbet och följer med. (en hint viktor...)

Nu ska jag ta tag i mig själv, kanske göra lite mat om jag orkar. Puss och Kram.
För ni är väl fortarande kvar här?


Kommentarer
Postat av: ulrika

haha aww.

herregud vad längesen det känns som det kortet togs, men så är det ju inte, men svart är jag inte längre och väldigt söta var vi och är vi såklart!

:*

2009-07-28 @ 18:43:50
URL: http://ulrikapetersson.devote.se
Postat av: Angelica Blick

sv; namen! det skulle du gjort :D

2009-07-28 @ 19:49:32
URL: http://aangelicab.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0