15.37

Jäklar vad varmt det är ute! Jag har gått förbi sjukhuset för att hämta pengar av mamma innan hon började jobba, och sen fortsatte jag ner till stan. Där hade jag sån satans skoskav av conversen att jag var "tvungen" att köpa nya skor. Och en klänning. Och 2 bh:ar. Men det gjorde inget för allt var på rea och jag fick pengarna av mamma men jag har ändå dåligt samvete. Fy på dig maja!

Sedan sprang jag  förbi mataffären och handlade saker så att jag kan baka brownies (brunis, som frida säger) och cupcakes.

Kan ingen bjuda på picknick eller coctailparty snart så jag kan använda min klänning?




Kommentarer
Postat av: sara

du fick råd med både kläder och bak, det är inte illa pinkat :)

2009-07-13 @ 16:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0