08.40

God morgon allihopa, trots att jag somnade vid elva så är jag sinnessjukt trött. Men jag vill såklart utnyttja all tid med Viktor, så nu sitter jag ooch glor på honom när han äter frukost innan jobbet. Imorgon åker ju jag!

Haha, ja just det. Inatt vaknade jag av ett sms vid halv fem. Det var ett okänt nummer och det slutade med "Kram natti".
Trots att det stod i smset att vi inte kunde ses vid ett, utan skulle höras senare, så FtATTADE jag inte vem det var. Jag kunde inte förstå vilken NATTI jag skulle träffa klockan ett. Jag läste det fyra fem gånger och blev bara mer förbannad  på Natti. Sen kom jag på, Det var från MajaH. Och hon menade ju såklart NattiNatti, som i Godnatt.. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0