01.15

Gud så sent jag är uppe! Det trodde ni inte om mig va? 

Kvällen har jag spenderat på Nationernas hus, då viktor och hans pojkband spelade och letade efter tjej till gustav.. 
På nått sätt är det skönt att vara runt fulla människor, då kan jag tänka att de inte minns mig dagen efter, och då gör det inget om jag säger något dumt. Men å andra sidan känns det som om de även bara pratar med mig för att de är fulla och vill vara dryga.. Haha, nån som vet hur man kommer över dålig självkänsla? skriv till mig!

Jag veeet ju faktiskt innerst inne att de flesta skiter fulltständigt i vad jag har på mig för kläder. Ändå står jag framför spegeln och byter byxor efter byxor och kjol efter kjol, för att intala mig att mina höfter inte är gigantiska och helt galet feta. Jag menar, jag har aldrig tänkt så om en normalviktig tjej, snarare sett dem som otroligt snygga, eftersom alla utom en själv i den här världen verkar vara så otroligt lyckla, snygga och glaaaada. Jaaaa... Eller Nej?

Det slutade iallafall med att jag fick ont i hjärtat eller runt om.. Ingen aning om vad det beror på men läskigt är det. Det liksom klämmer runt om, och jag måste trycka jättehårt på för att det ska kännas bättre. Är det någon av er som spytt som har likadant? Hjärtat tar ju så jävla mycket stryk av det. Haja att min läkare varnade mig för pacemaker. Som en jävla gamling...!

Nu ska jag nog sova, och känna att det var en bra kväll. Jag är glad att jag faktiskt inte stannade hemma och kollade på typ Singing Bee. (Ja, emma det går på söndagar, jag vet) För en gångs skull tyckte jag inte att det var jobbigt att prata, varken med okända eller bekanta, TROTS ATT JAG VAR NYKTER.

Fast iofs, med tanke på hur mycket medicin jag äter, så kanske jag blir full bara av lukten? Ha ha.



Kommentarer
Postat av: k

åh jag tror du är en av få som hade förstått mig just nu. shit. men jag är glad att du haft en bra kväll. är på riktigt glad för din skull. :)

2009-07-25 @ 02:58:55
Postat av: m

jag hade liknande känslor med/runt hjärtat. och ojämna hjärtslag rätt ofta..

2009-07-25 @ 22:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0